2015. március 8., vasárnap

Nőnap!

Szerintem az egy fantasztikus dolog, hogy a március 8-i nőnap nem szimplán egy-egy odadobott szál virágot vagy üres felköszöntést jelent Oroszországban, hanem bizony pirosbetűs munkaszüneti napot is (és ahogy tudjuk, még ha vasárnapra is esik az ünnepnap, azt bizony a rákövetkező hétfői napon is otthon ülve ünnepeljük). És ezt most nem is annyira a feminista énem mondatja velem (bár tény, hogy az orosz nő mint olyan egészen más szerepet tölt be még most is az orosz társadalomban, mint otthon - nem emancipált szinten, hanem még mindig inkább valami szent grálként vagy ki tudja). Csak pusztán jó ez a sok hosszú hétvége.

Az meg pláne, hogy itt bizony nőnapkor a lányok is adnak egymásnak ajándékot. Sőt! Én is gondoltam, hogy legyek már jófej, vettem pár kedves lány csoporttársamnak egy-egy csokit, de én meg a felköszöntésen, a csokin és a Toffifee-n kívül még egy ilyen kompakt ajándékcsomagot is kaptam:

Már a tasak is simis, benne magnóliás kézkrém, kis törcsi és négy pétervári képeslap "arra az esetre, ha esetleg nem jutnék el oda a következő hónapokban"
Ja és ráadásul ahogy Zsófival elmentünk Moszkvában egy mekibe (mert gyorsan kellett a kaja és lehetőleg olyasmi, amiről tudjuk, micsoda), ott meg ajándék shake-kupont kaptunk, ami egy nyilván nagyon csajosan rózsaszín lötyi, de isteni finom, Vlagyimirban a rákövetkező heti napsütésben örömmel el is fogyasztottam (pár veréb társaságában):

Még nem is volt olyan meleg, de a napon isteni volt.
A végén már teljesen körbeültek a verebek és nagyon keservesen csiripeltek pár morzsáért, sőt a szomszéd asztalról egy galamb is szuggerálni kezdett. Igazi Disney-hercegnőnek éreztem ott magam a végén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése